Videa, příručky a podpora senzoru Glunovo i3
Videa:
Příručky:
Uživatelský návod
Časté dotazy:
Je systém kontinuálního měření glykémie pro každé diabetika?
Léčbu pomocí CGM systému může využít diabetik I. typu na intenzifikovaném inzulínovém režimu (IIT).
CGM předepisuje ošetřující diabetolog.
Na jaký počet senzorů ročně mám nárok?
S CGM systémem Glunovo i3 máte nárok na senzory po celý rok bez doplatku. Pojišťovna pacientům hradí léčbu do výše 60 000 Kč a do této částky se vejde všech 26 senzorů na rok nepřetržitého měření glykémie.
Jak získám další senzory?
Dochází-li vám senzory, neprodleně kontaktujte svého diabetologa, který vám vystaví nový poukaz. Ten následně odešlete na naši adresu. Na základě poukazu vám budou nové senzory doručeny přepravní společností na vámi uvedenou adresu.
Jaká je životnost vysílače a senzoru?
Životnost vysílače je minimálně 1 rok a senzor lze používat 14 dní od aplikace. Doba použitelnost senzoru se zobrazuje v aplikaci Glunovo CGM.
Co je třeba si do mobilního telefonu nainstalovat před prvním zavedením senzoru?
Aplikaci Glunovo CGM pro zobrazení hodnot glykémie v telefonu.
Aplikaci Glunovo Share pro zobrazení svých dat na portále glunovoshare.com a sdílení dat s lékařem, případně členy rodiny.
V sekci Podpora Glunovo i3 lze stáhnout Stručného průvodce aplikacemi a webovým portálem.
Kam lze aplikovat senzor Glunovo i3?
Senzor lze aplikovat na břicho nebo na zadní stranu paže.
Jaké je zpoždění měření glykémie při měření glukometru a senzoru?
Senzor měří hladinu glykémie z mezibuněčné tekutiny, může tedy docházet ke zpoždění vývoje hodnot, a to až o 20 minut.
Může senzor přijít do kontaktu s vodou?
Senzor Glunovo i3 je voděodolný při sprchování, koupání a plavání, když je vysílač zcela zacvaknutý. Stupeň krytí je IP27.
Na jak dlouho může být přerušeno spojení mezi telefonem a vysílačem bez ztráty údajů o glykémii?
Vysílač má kapacitu paměti 14 dní. To znamená, že telefon může být bez spojení s vysílačem i několik dní a po následném propojení se chybějící data nahrají z vysílače do telefonu. Vysílač musí být po celou dobu v základně sensoru. Pokud se vysílač odstraní ze základny dojde k vymazání dat.
Jak mám správně sejmout použitý senzor z těla?
Náplast včetně vysílače odlepte proti směru nápisu Glunovo (od písmene o k písmenu G). Vysílač posléze vyjměte pomocí přiložené pomůcky a znovu použijte společně s novým senzorem.
Kam s použitými aplikátory, senzory, a vysílači?
Aplikátor pro senzor lze zlikvidovat jako běžný komunální odpad. Senzor a vysílač je třeba zlikvidovat jako drobné elektrozařízení. Můžete je tedy vyhodit do kontejneru na elektrozařízení nebo odnést do sběrného dvora.
Žádnou z těchto částí nelze odevzdat v lékárnách, ty mají povinnost přijímat pouze léčiva.
Na koho se mohu obrátit s dotazy?
Technické dotazy:
LEIBI MEDICAL s.r.o.
tel.: 773 747 999
e-mail: info@leibimedical.cz
Dotazy na poukazy a jejich doručení:
Po - Pá 7:30 - 15:30 hod.
tel.: 724 117 075
e-mail: info@medatron.cz
Řešení problémů:
Aplikace Glunovo CGM nebo Glunovo Share nelze nainstalovat nebo spustit.
Pokud aplikaci nelze nainstalovat nebo se sama ukončí, může to být způsobeno tím, že paměť nebo úložiště vašeho telefonu je plné. Běžným způsobem ukončete otevřené aplikace, které nejsou používány, a odstraňte soubory, které nepoužíváte.
Zkontrolujte si operační systém vašeho mobilního telefonu, zda se jedná o Android 8 a vyšší nebo iOS 13.2 a vyšší.
Mobilní telefon nedostává informace o glukóze z vysílače
Pokud na svém mobilním telefonu nevidíte aktuální informace ze senzoru, může být problém v komunikaci s vysílačem. Vypněte a znovu zapněte na svém telefonu funkci Bluetooth a polohové služby. V aplikaci Glunovo CGM vyberte v menu funkci restartovat komunikaci a případně restartujte své zařízení.
Hodnoty glykémie ze senzoru jsou odlišné od hodnot z glukometru
V aplikaci Glunovo CGM proveďte kalibraci a to v klidovém stavu, kdy nemáte velké změny glykémií.
Nejsem upozorňován na nízkou/vysokou glykémii
Zkontrolujte nastavení alarmů v aplikaci Glunovo CGM, popř. nastavení upozornění v mobilním telefonu.
Na displeji telefonu mám upozornění Chyba sensoru
Pokud se vám objevilo toto upozornění, je možné, že byl senzor špatně zaveden, případně mohlo dojít v průběhu používání k mechanickému poškození senzoru.
Technická podpora:
LEIBI MEDICAL s.r.o.
Tel.: +420 773 747 999
E-mail: info@leibimedical.cz